Winkelwagen 0

– Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Standaard pakketten worden gratis met TNT Post (Basis) binnen Nederland verzonden. Gratis verzenden geldt niet voor de Waddeneilanden en buiten Nederland. Bij aflevering op de Waddeneilanden of buiten Nederland zijn de verzendkosten op aanvraag. Stuur een mail naar info@tafel-design.nl voor de verzendkosten.

– Verzenden met TNT Post.
Standaard pakket versturen wij met TNT post volgens basis tarief. De maximale afmeting is 166 cm x 78 cm x 58 cm en het maximale gewicht is 30 kg. TNT Post biedt de zending twee maal aan, daarna laten zij een afhaalbericht achter waarmee u tot 3 weken lang de zending op het postkantoor kunt afhalen.

– Kan ik de status van mijn verzending volgen?
Zodra wij het pakket hebben aangeboden bij TNT post, ontvang je per mail een track en trace nummer. Met dit nummer is de zending te volgen.

– Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Tafel-design is afhankelijk van levertijden van fabrikanten. Als maatstaf kun je de levertijd aanhouden van de levertijden welke vermeld staan bij elk product. Mocht de fabrikant hiervan afwijken, stellen wij u hiervan direct op de hoogte. Is uw bestelling bij Tafel-design op voorraad, dan kunt u uw bestelling tussen 3 en 5 werkdagen thuis verwachten.

– Kan ik zelf een bezorg moment kiezen?
Pakketten die met TNT post worden verstuurd, worden meestal binnen 24 uur aangeboden. Het is mogelijk om een gewenste aflever dag door te geven zodat we een dag eerder het pakket bij TNT aanbieden. Wanneer de bestelling te groot is om te verzenden per post, wordt deze door een transport bedrijf afgeleverd. Dit gaat op afspraak.

– Levering door een transport bedrijf?
Alles wat niet als standaard pakket per post kan worden verzonden, wordt door een erkend transport bedrijf afgeleverd. Zodra de bestelling binnen is neemt de transporteur contact met je op om een afleverdatum af te spreken. Aflevering op locatie is gebaseerd op transport tot achter de eerste deur op de begane grond. Standaard zijn er geen mogelijkheden voor het takelen van meubels, je dient dit zelf te regelen. Bij afwezigheid wordt in overleg een nieuwe bezorg datum gepland. Deze extra transport kosten worden in rekening gebracht.

Wij gaan ervan uit dat de af te leveren goederen toegang hebben tot de woning. Hou er daarom rekening mee dat de bestelde goederen door de voordeur of het raam naar binnen passen, meet dit goed op. Bij twijfel neem contact met ons op via info@tafel-design.nl

– Leveren jullie in het buitenland?
Wij leveren zeker in het buitenland, transport kosten op aanvraag info@tafel-design.nl

– Wat gebeurd er als ik mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?
Pakketten verzonden met TNT post worden 2 keer aangeboden, daarna zijn ze af te halen bij een TNT post locatie. Dan heb je twee weken de tijd om het pakket op te halen mocht dat niet lukken. Dan wordt het pakket retour gezonden, eventuele retour kosten worden in rekening gebracht. Een transporteur komt in overleg op een afgesproken datum mocht je verhinderd zijn, dan wordt in overleg een nieuwe bezorg datum gepland. Deze extra transport kosten worden in rekening gebracht.

– Retourneren van een bestelling?
Wanneer je een niet op maat gemaakt product wil retourneren, kun je deze binnen 7 dagen na levering retour sturen. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product en de verpakking van het product onbeschadigd zijn. De kosten van terugzending zijn voor eigen rekening. Het is ook mogelijk om het retour te brengen naar de showroom. Producten die wij speciaal op maat maken nemen wij niet retour.

– Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is teruggestort?
Retour storting wordt uiterlijk binnen dertig (30) dagen na retourzending terugbetaald. Op het bij ons bekend zijnde rekening nummer.

– Welke garantie hanteren jullie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie,vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant.

– Kan ik alle producten uit de collectie van Tafel-design in de showroom bekijken?
We hebben een grote collectie meubels online staan, enkel hebben we niet genoeg plek om alle meubels in de winkel kwijt te kunnen. Wij raden je aan vooraf een e-mail te sturen of even te bellen indien je voor een bepaald product komt.

– Wat zijn de openingstijden van de showroom?

Maandag            op afspraak
Dinsdag             10:00 tot 17:00
Woensdag          op afspraak
Donderdag        10:00 tot 17:00
Vrijdag                10:00 tot 17:00
Zaterdag             op afspraak
Zondag                gesloten

Op een ander moment van de week van harte welkom, graag op afspraak tel: 010 7861609 of 06 24671217

– Hoe kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?
Je kunt een zakelijke bestelling plaatsen door contact op te nemen met tafel-design per mail: info@tafel-design.nl of via de telefoon: 010 7861609. Alle genoemde prijzen op Tafel-design.nl zijn inclusief 21% btw. voor projecten maken we graag een offerte op maat.

– Hoe kan ik me aan of afmelden voor de nieuwsbrief?
Afmelden voor de nieuwsbrief kan je doen onderaan de nieuwsbrief.

– Worden mijn gegevens veilig behandeld?
Persoonlijke gegevens zijn nodig voor het afwikkelen van de bestelling. Tafel-design verstrekt persoonlijke gegevens nooit aan derden. De gegevens worden uitsluitend gebruikt om de bestelde producten naar je toe te verzenden of indien nodig contact op te nemen

– Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe producten in de collectie?
Je kunt up to date blijven door ons te volgens op Facebook, Pinterest of Instagram. Of aanmelden voor onze nieuwsbrief.

– Hoe weet ik dat het product nog op voorraad is?
Dit staat bij elk product vermeldt, deze proberen wij zou optimaal mogelijk bij te houden. Of stuur ons een mailtje voor de zekerheid.